Avokadų mityba širdies sveikata. ​6 priežastys valgyti avokadus


Šis iš Meksikos ir Centrinės Amerikos kilęs vaisius garsėja savo savybėmis, ypatingai teigiamai veikiančiomis mūsų sveikatą.

avokadų mityba širdies sveikata užduoties žmogus, kenčiantis nuo hipertenzijos

Ragavusieji avokadų žino, kad jo skonis — gana neutralus, todėl laukti kažkokio ypatingo patiekalų skonio su jais — neverta. Tačiau jis suteikia patiekalams lengvą atspalvį bei prisotina juos sveikatai naudingomis medžiagomis. Mokslininkų teigimu, jei avokado valgysite kasdien, jūsų sveikata pastebimai pagerės.

avokadų mityba širdies sveikata ar hipertenzija progresuoja

Nepriklausomai nuo to, kokiu pavidalu vartosite — spausite sultis, valgysite žalią ar maišysite į patiekalus. Avokadai gerina regėjimą Avokadų sudėtyje yra karotinoidų, daugiausia liuteino.

avokadų mityba širdies sveikata vištų kojos nuo hipertenzijos

Tai labai naudinga mūsų regėjimui. Suvalgykite kasdien po vieną avokadą ir apsaugosite savo akis ilgus metus. Avokadai padeda mažinti cholesterolio kiekį Yra du cholesterolio tipai: gerasis ir blogasis.

avokadų mityba širdies sveikata kaip išgydyti 2 laipsnio hipertenziją be vaistų

Pasirodo, kad labiausiai blogojo cholesterolio kiekį didina riebus maistas ir cukrus. Tačiau ne kiekvienas riebus produktas tai daro.

Ir jūs galite blogojo cholesterolio kiekį mažinti suvalgydami po vieną avokadą per dieną — jis turi daug folato.

Main navigation

Taip pat sumažinsite širdies ligų riziką. Avokada padeda kovoti su antsvoriu Nors avokadai patys turi nemažai riebalų, jie puikiai kovoja su jūsų antsvoriu. Šie vaisiai turtingi ląstelienos, kuri užpildo skrandį ir naikina alkio jausmą. Ląstelienos mūsų organizmas nevirškina.

avokadų mityba širdies sveikata Chumak gydymas esant hipertenzijai

Vienas avokadas vidutiniškai turi apie 7 g ląstelienos, kuri beje, labai reikalinga mūsų imuninei sistemai. Avokadas žemina spaudimą Avokadų mityba širdies sveikata kamuoja tūkstančius žmonių visame pasaulyje. Dažnai žmonės ją ignoruoja, kadangi nėra jokių ligos simptomų arba jie labai menki.

  • Spausdinti Kodėl savo mitybą naudinga praturtinti avokadu?
  • Hipertenzijos darbo apribojimai

Žalą, kurią organizmui padaro aukštas kraujo spaudimas, sunku nusakyti ar pamatuoti. Gyvenimo trukmės sumažėjimas ir prastesnė gyvenimo kokybė — štai ką lemia aukštas spaudimas.

  • Autorius: Žmonės.
  • Išsamiai apie hipertenziją

Avokadas žemina kraujo spaudimą natūraliai, kadangi jis turtingas kalio ir magnio — pagrindinių medžiagų, gydant hipertenziją. Pasirodo, avokada kalio ir magnio turi tris kartus daugiau nei bananai ir kiviai, iki šiol laikyti šių medžiagų čempionais.

avokadų mityba širdies sveikata visų laipsnių hipertenzijos rodikliai

Avokadai gerina kraujo apytaką ir palaiko smegenų sveikatą Šie du dalykai yra tampriai susiję, kadangi smegenys bus sveikos tik tada, jei nebus problemų su kraujotaka.

Medikai teigia, kad prasta kraujotaka atskirose mūsų organizmo vietose yra gana dažnas reiškinys šiais laikais.

Populiariausi

Avokadai padės jums, nepaisant to, kad turi daug riebalų ir yra kaloringi. Avokadus rekomenduojama valgyti kasdien tiek avokadų mityba širdies sveikata, tiek vaikams, nes šis maistas saugo smegenų kraujagysles.

Makiažo paslaptys. Kaip ATRODYTI NEPRIEKAIŠTINGAI per 20 minučių? (Su priemonėm iki 15€). Makiažas

Avokadas mažina vėžinių susirgimų riziką Šie vaisiai garsėja savo savybe padėti išvengti ir gydyti vėžinius susirgimus, ypatingai krūties vėžį. Krūties vėžys laikomas vienu agresyviausių ir labiausiai paplitusių.

Nuorodos kopijavimas

Subalansuota dieta, kurioje kasdien rasis vietos bent puselei avokado, padės sumažinti susirgimų riziką. Avokaduose yra mononesočiosios riebalų rūgšties oleino, vitamino E ir liuteino. Be to, kad avokaduose gausu karotinoidų, jie dar padeda juos pasisavinti iš kitų vaisių ir daržovių.

Priklausomai nuo jūsų kalorijų poreikio, dienos norma gali būti didesnė ar mažesnė. Yra įrodyta, kad proteinų suvartojimo ribojimas gali būti naudingas ilgaamžiškumui ir vėžio prevencijai. Galiausiai dauguma žmonių vartoja kur kas per daug prastos kokybės proteinų, tokių, kaip jautienos ir naminių gyvūnų, užaugintų nelaisvėje ir maitintų ribotai šeriant, produktai. Ir vėlgi, jei sumažinote proteinų turinčio maisto, jūs turite pakeisti tai sveikaisiais riebalais, tokiais, kaip avokadai, kokosų aliejus, alyvuogės, alyvuogių aliejus, sviestas ir riešutai.