Mankštos programa širdies sveikatai


Pavaikščiokite kelias minutes po biurą, užkalbinkite kolegas, įdėkite naujo popieriaus į spausdintuvą. Jei esate namuose, pasinaudokite puikia proga pavalyti dulkes.

Norint naudotis mankšta kaip savo gydymo dalimi, svarbu suprasti savo ligą, pasitarti su medicinos specialistu dėl geriausių pratimų, kuriuos reikia naudoti, ir žinoti savo ribas, kai reikia daryti fizinį krūvį.

Tokia jūsų 2 minučių mankšta, kuri apsaugos mankštos programa širdies sveikatai nuo širdies ligų, diabeto ir sumažins vėžinių susirgimų riziką. Jums nereikės prakaituoti sporto salėje, bėgioti lyjant lietui po gyvenamąjį rajoną ar išgauti lotoso pozos, todėl fizinis aktyvumas tiks visiems, kas nemėgsta sportuoti.

mano vyras serga hipertenzija

Tačiau pirmai progai pasitaikius, jums tiesiog reikės atsikelti nuo kėdės, krėslo ar sofos ir užsiimti veikla, kuri reikalauja aktyvaus judėjimo. Jis reguliariai sportavo tik 3 minutes per dieną, o mokslininkai stebėjo, kaip trumpa mankšta veikia jo sveikatą. Eksperimentas parodė, kad pakako net 3 minučių reguliaraus fizinio aktyvumo, kad pagerėtų žurnalisto kraujotaka, sumažėtų svoris bei diabeto rizika.

hipertenzija sergančio vyno žala

Australijos mokslininkai jau dešimtmetį tyrinėja, kaip sėdimas darbas ir fizinis neaktyvumas veikia žmogaus sveikatą ir gyvenimo trukmę. Paaiškėjo, kad reguliarios 6 valandos sėdėjimo be pertraukų apie 11 metų net 34 proc. Mokslininkai pastebėjo, kad sėdimas darbas nekelia tokio pavojaus, jei žmonės dažnai daro pertraukas, per kurias juda.

paciento anamnezėje buvo hipertenzija

Jie apskaičiavo, kad 1 valandai sėdėjimo reikalingos 2 minutės judėjimo. Tiek pakanka, kad pagreitėtų kraujotaka, medžiagų apykaita, suaktyvėtų enzimai, kurie padeda raumenims naudoti kraujyje esančius riebalus ir cukrų. Ką daryti, kad 2 minučių pertraukėlės taptų įpročiu Jei pokalbis ilgas, kalbėdami vaikščiokite.

10min Viso kūno tempimo pratimai/ Atsipalaidavimas po treniruotės/ kraujotaką gerinantys pratimai

Nelaikykite butelio vandens ant stalo arba termoso su kava ar arbata. Dokumentus archyvuokite iš karto, išmeskite šiukšles, nusivalykite stalą. Namų tvarkymas — puiki mankšta.

dieta be druskos hipertenzijai apžvalgos ir rezultatai