Migdolų nauda sveikatai širdžiai


Padeda išvengti širdies ligų ir širdies priepuolių Kodėl migdolai yra naudingi jums, jei rizikuojate susirgti širdies ligomis?

migdolų nauda sveikatai širdžiai

Du svarbiausi migdolų mitybos cheminiai junginiai yra sveikos mononesočiosios riebalų rūgštys MUFA ir antioksidantai, palaikantys širdies sveikatą ir užkertantys kelią širdies ir kraujagyslių ligų veiksniams.

Migdolai ypač tiekia antioksidantus flavonoidus, migdolų odoje esančius augalinius junginius, kurie veikia kartu su vitaminu E, kad pagerintų arterijų sveikatą ir sumažintų uždegimą.

Migdolų mityba taip pat saugo pagrindines širdies sveikatai naudingas medžiagas, įskaitant argininą, magnį, varį, manganą, kalcį ir kalį. Migdolai padeda išvengti žalos susidarymo arterijų sienose ir apsaugo nuo pavojingų apnašų kaupimosi. Dėl migdolų mitybos naudos jie taip pat yra puikus maistas sveikam cholesterolio ir kraujospūdžio lygiui palaikyti, be to, taip pat kovoja su svorio padidėjimu ir nutukimu - trimis didžiausiais rizikos veiksniais, susijusiais su širdies priepuoliais ir insultu.

Palaiko sveiką smegenų funkciją Migdolai dažnai laikomi vienu iš geriausių smegenų maisto. Migdolų mityba yra šiek tiek unikali tuo, kad migdoluose yra riboflavino ir L-karnitino - dviejų pagrindinių maistinių medžiagų, galinčių teigiamai paveikti neurologinį aktyvumą ir užkirsti kelią pažinimo nuosmukiui. Migdolų nauda sveikatai širdžiai, kad migdolai padeda apsaugoti smegenis kovojant su oksidaciniu stresu. Tam tikrais tyrimais, atliktais su žiurkėmis, nustatyta, kad migdolai gali padėti pagerinti atmintį, kovoti su neurologinėmis ligomis ir apsaugoti nuo su amžiumi susijusių pažintinių disfunkcijų.

Tai viena iš priežasčių, kodėl suaugusieji, ypač pagyvenę žmonės, yra skatinami valgyti riešutus kelis kartus per savaitę. Jie yra susiję su uždegimo, galinčio sukelti smegenų sutrikimus, įskaitant demenciją ir Alzheimerio ligą, rizikos sumažėjimu. Palaiko odos sveikatą Migdolai yra puikus vitamino E ir kitų antioksidantų, kurie maitina odą ir mažina senėjimo požymius, šaltinis.

Tyrimais nustatyta, kad migdolų mityboje yra didelė katechino, epikateino ir flavonolio antioksidantų, įskaitant kvercetiną, kaempferolį ir izorhamnetiną, koncentracija. Šie junginiai kovoja su odos vėžiu ir žala, panaikindami oksidacinį stresą dėl netinkamos dietos, taršos ir UV spindulių poveikio. Sveiki migdolų riebalai ir jų gebėjimas pagerinti kraujotaką taip pat padeda išlaikyti odos hidrataciją ir geriau gydyti žaizdas.

migdolų nauda sveikatai širdžiai

Padeda kontroliuoti cukraus kiekį kraujyje ir užkirsti kelią diabetui Tyrimai rodo, kad migdolai daro teigiamą poveikį gliukozės tolerancijai ir metabolinio sindromo rizikos veiksniams. Gausus migdolų MUFA tiekimas padeda sulėtinti gliukozės cukraus patekimą į kraują.

Migdolų nauda sveikatai: sveika ir skani širdis

Migdolų mitybos pranašumai, migdolų nauda sveikatai širdžiai tik valdantys cukraus kiekį kraujyje ir užkertantys kelią atsparumui insulinui kuris gali atsirasti laikui bėgant, kai organizmas ne taip reaguoja į insuliną, cukrų kontroliuojantį hormonątaip pat suteikia galimybę sumažinti kitas įprastas diabeto rizikas: nesveiką kūno svorį, uždegimą.

Padeda svorio metimui ir padeda išvengti persivalgymo Ar migdolai sveiki ar penimi? Nepaisant santykinai didelio kalorijų kiekio migdoluose, sveikieji riebalai ir maistinės skaidulos, esantys migdoluose, padeda numesti svorio, nes jie padeda migdolų nauda sveikatai širdžiai sotiems. Tai užkerta kelią persivalgymui ir nesveikam užkandžiavimui. Nors riešutuose yra daug migdolų nauda sveikatai širdžiai ir kalorijų, jie prailgina pasitenkinimo jausmą po valgio ir palaiko cukraus kiekį kraujyje stabiliau, nei tai daro neriebus maistas.

Taigi mažiau tikėtina, kad patirsite kalnų energijos padėkliukus ir potraukį maistui. Tyrimai, tokie kaip slaugytojų sveikatos tyrimas, netgi rodo, kad migdolai palaiko sveiką medžiagų apykaitą. Žmonės, kurie dažnai valgo migdolus ir kitus riešutus, palaiko sveikesnį kūno svorį ir laikui bėgant turi mažesnį nutukimo ir metabolinio sindromo procentą, palyginti su tais, kurie vengia riešutų.

  1. Injekcija nuo hipertenzijos
  2. Pinterest Kodėl yra naudinga kiekvieną dieną valgyti migdolus?
  3. Arbūzų viduje — neįtikėtina nauda: valgykite į sveikatą Ar žinote, kad išskiriamos 5 dažniausiai vartojamos migdolų rūšys?
  4. Lapkritis 25, Minutės Skaityti: 13 Migdolai turi daug antioksidantų, yra sveiki širdyje, ir jie gali net padėti numesti svorio ir atsisakyti jo!

Ar migdolai padeda atsikratyti pilvo riebalų? Kai kurie tyrimai rodo, kad kai dietos laikosi kasdien migdolai, jie mažiau suvartoja angliavandenių ir labiau linkę pasiekti bei išlaikyti sveikesnį kūno svorį.

Tai gali būti mažiau pavojingi vidaus organų riebalai. Visceraliniai riebalai yra ta rūšis, kuri supa jūsų organus ir padidina tam tikrų ligų riziką. Pavyzdžiui, vienas m. Migdolų nauda sveikatai širdžiai taip pat gali teigiamai paveikti virškinimo traktą, mažinti rūgščių kaupimąsi ir subalansuoti organizmo pH. Sveikas pH lygis yra labai svarbus tinkamam virškinimui, imuniteto stiprinimui ir ligų prevencijai.

Be to, migdoluose esančios maistinės medžiagos gali padėti reguliuoti virškinimo fermentus, kurie dalyvauja maisto medžiagų ekstrakcijoje, cholesterolio sintezėje ir tulžies rūgšties gamyboje.

Tai labai svarbu norint iš tikrųjų naudoti maistines medžiagas iš maisto, kurį valgome.

Dangiški migdolai ir kiti sveikatai naudingi riešutai

Tai reiškia, kad žarnyno bakterijų veikla pagerėja ir skatina daug naudos sveikatai dėl prebiotinių savybių, kurios yra probiotikų pirmtakai. Paskelbtas m.

Kinijos maisto mokslo ir technologijos instituto atliktame tyrime nustatyta, kad kai moterys per aštuonias savaites suvalgydavo 56 gramų migdolų paros dozę, reikšmingai padidėjo sveikų žarnyno bakterijų, vadinamų žarnyno bakterijomis, populiacija. Bifidobakterijos ir Lactobacillus buvo stebimi. Gali padėti kovoti su vėžiu ir uždegimu Migdoluose yra gama-tokoferolio - vitamino E tipo, kuris veikia kaip galingas antioksidantas.

Taigi, migdolai kovoja su laisvųjų radikalų daroma žala ir oksidaciniu stresu, susijusiu su vėžiu.

migdolų nauda sveikatai širdžiai

Daugelyje tyrimų nustatyta ryšys tarp riešutų vartojimo ir vėžio prevencijos, įskaitant sumažintą migdolų nauda sveikatai širdžiai žarnos, prostatos ir krūties vėžio riziką. Padeda palaikyti dantų ir kaulų sveikatą Migdolai yra geras mikroelementų, įskaitant magnį ir fosforą, šaltinis, kurie turi įtakos stiprinant dantis ir kaulus bei palaikant juos. Dėl mineralų kiekio migdolų mitybos pranašumai gali būti gebėjimas padėti išvengti dantų ėduonies, kovoti su ertmėmis, sumažinti kaulų lūžių riziką ir kovoti su osteoporoze.

Migdolų mityba tradicinėje medicinoje Istoriškai migdolai reiškė daugybę dalykų įvairioms kultūroms. Hebrajiška literatūra iš B.

migdolų nauda sveikatai širdžiai

Biblijoje taip pat pateikiama daugybė nuorodų į migdolus, apibūdinant juos kaip vertės objektą ir vilties simbolį, pavyzdžiui, Pradžios Įrašai netgi rodo, kad karalius Tutas paėmė keletą saujų migdolų į savo kapą, datuojamą m.

Po metų buvo manoma, kad migdolų medžiai auga šalia prekybos kelių, tokių kaip garsusis Šilko kelias, kuris jungė centrinę Kiniją su Viduržemio jūra.

Migdolai ir jų nauda | Būkim Sveiki!

Migdolai buvo populiarūs laikantis senovės egiptiečių ir Indijos gyventojų dietų. Šiandien vis dar matome tradicinį migdolų naudojimą tokiose medicinos sistemose kaip Ajurveda.

Dauguma jų, deja, palieka š Anesteziologų-reanimatologų draugijos konferencija m.

Senovės Indijos ajurvedos specialistai manė, kad migdolai gali padidinti smegenų talpą, intelekto sugebėjimus ir ilgaamžiškumą. Migdolai taip pat yra labai vertinami Ajurvedoje dėl jų raminamojo poveikio.

Tai reiškia, kad jie yra žemiški, mieli ir šildantys. Migdolus rekomenduojama blanširuoti ir mirkyti per naktį, kad būtų pagerintas virškinimas ir išlaisvintos maistinės medžiagos.

Migdolai būna dviejų rūšių: saldūs ir kartūs. Aliejai iš saldžiųjų migdolų išgaunami, kad susidarytų migdolų nauda sveikatai širdžiai aliejus - naudingas ir drėkinamasis aliejus, kurį galima gydyti daugeliu atvejų kūnui ir namų ūkiui. Tradicinė ajurvedos praktika yra įmasažuoti pašildytą migdolų aliejų į odą, kad būtų užtikrinta kraujotaka, atsipalaidavimas ir odos sveikata. Saldieji migdolai taip pat naudojami daugelyje receptų Azijoje, JAV ir Viduržemio jūroje, kur riešutai laikomi svarbia Viduržemio jūros dietos dalimi.

Vienas populiarių migdolų vartojimo būdų Italijoje yra migdolų sutraiškymas į marcipaną, kuris naudojamas kaip saldus kepinių ingredientas. Jie taip pat pridedami prie keptų bulvyčių, naudojamų migdolų aliejui gaminti, ir gaminant migdolų ekstraktą, kuris gerai tinka vanilės ekstraktui.

Jie kartais išmaišomi į salotų padažus arba dedami į kokteilius, kad gautų gėrimą. Migdolai prieš žemės riešutus prieš graikinius riešutus prieš anakardžius Palyginti migdolų nauda sveikatai širdžiai daugeliu kitų riešutų, tokių kaip graikiniai riešutai, migdolai yra šiek tiek mažiau kaloringi.

Paprastai juose yra daugiau baltymų ir mažiau riebalų nei daugelyje kitų riešutų. Tačiau žemės riešutuose gali būti pelėsių ir jie yra dažnas alergenas, todėl valgydami juos laikykitės atsargumo priemonių. Migdolų sviestas yra puiki alternatyva žemės riešutų sviestui žmonėms, kurie yra jautrūs žemės riešutams ar yra alergiški žemės riešutams. Migdoluose yra daugiau mononesočiųjų ir mažiau polinesočiųjų riebalų, įskaitant mažiau omega-3, nei graikiniuose riešutuose.

Migdolai laikomi geresniu skaidulų, kalcio ir migdolų nauda sveikatai širdžiai E geriausiu šio antioksidanto riešutų šaltiniu šaltiniu nei graikiniai riešutai. Palyginti su migdolų mityba, anakardžių mityba yra geresnis vitamino K ir cinko šaltinis. Tačiau anakardžiai turi mažiau skaidulų, vitamino E ir kalcio. Anakardžiai yra vienas didžiausių angliavandenių riešutų nors angliavandenių vis migdolų nauda sveikatai širdžiai gana mažai ir paprastai yra geras būdas gauti magnio ir sveikų sočiųjų riebalų.

Jei naudosite įvairius riešutus, gausite daugiausiai naudos. Taip yra todėl, kad įvairiuose riešutuose ir sėklose yra skirtingas kiekis sveikų riebalų ir šiek tiek skirtingi antioksidantai bei mineralai.

Pavyzdžiui, makadamijos riešutai yra vieni iš riešutų, turinčių daugiausiai mononesočiųjų riebalų ir turinčių daugiausiai kalorijų. Lazdyno riešutuose gausu nesočiųjų riebalų daugiausia oleino rūgštiesjuose gausu magnio, kalcio bei vitaminų B ir E. Brazilijos riešutai yra puikus seleno šaltinis tik viena riešutė turi daugiau nei parą! Ir juose yra geras mononesočiųjų riebalų mišinys.

Tyrimai rodo, kad pakanka kasdienio migdolų 1,5 uncijos suvartojimo, kad būtų išvengta sveikų asmenų kardiometabolinių ligų. Jei valgote migdolų sviestą, o ne sveiką migdolą, maždaug vienas — du šaukštai vienu migdolų nauda sveikatai širdžiai laikomi standartinis porcijos dydis.

Rinkitės šiuos riešutus. Jūsų širdis jums padėkos | paskolos-internetu.lt

Parduotuvėse parduodamų migdolų tipai Ne visi migdolai yra sukurti lygūs. Jūs tikrai norite išvengti migdolų ir bet kokių riešutų, padengtų cukrumi, hidrintais aliejais ir tonomis natrio. Daugelis riešutų perdirbami taip, kad sumažėja jų nauda sveikatai. Pavyzdžiui, kaitinant riešutus iki labai aukštos temperatūros, kai kurie jų antioksidantai gali būti sunaikinti. Pakalbėkime apie įvairias migdolų rūšis, kurias galima įsigyti maisto prekių parduotuvėse.

Pavyzdžiui, kas yra blanširuoti migdolai? O kaip su neapdorotais migdolais?

migdolų nauda sveikatai širdžiai

Neapdoroti migdolai - Neapdoroti migdolai yra tokie, kurie nebuvo virti, blanširuoti ar pasterizuoti, o jų ruda oda vis tiek liko nepažeista. Tačiau dauguma valdžios institucijų tvirtina, kad tyrimai rodo, kad pasterizavimas nekeičia migdolų maistinės vertės.

Blanširuoti migdolai - Blanširuoti migdolai yra neapdoroti migdolai, kurie greitai, maždaug vieną hipertenzija nuolatinis stresas dvi minutes, buvo virinami vandenyje, kad būtų lengviau nugremžti jų odą.

Migdolai ir jų nauda

Vienas iš JAV pagamintų migdolų vartojimo neigiamas aspektas yra tas, kad pagal Jungtinių Valstijų įstatymus visi žaliaviniai migdolai prieš parduodant vartotojams turi būti pasterizuojami, garinami arba švitinami. Tai apima: aliejaus skrudinimas, sausas skrudinimas ir blanširavimas bei apdorojimas garais. Daugelis iš jų pasterizuojasi garuose, todėl migdolai neneša bakterijų iš laukų vartotojams.